Branża turystyczna wciąż głodna wiedzy

Za nami II edycja warsztatów e-marketingowych Travel 2.0. Osoby z branży turystycznej i hotelarskiej przybyły tutaj po nową wiedzę praktyczną i nie zawiodły się, ponieważ poziom merytoryczny tego projektu z roku na rok podnosi się…

Tematyka mediów społecznościowych, PR w internecie czy działań SEO wciąż jest dla wielu z naszej branży tematem nowym lub nie końca znanym. Sektor turystyczny i hotelarski ma cały czas ochotę na doszkalanie w tym zakresie. Grupa eholiday.pl na czele z Piotrem Kasperczakiem zapewniając warsztaty e-marketingowe w atrakcyjnej cenie, idealnie trafia w potrzeby rynku.

Warto wspomnieć, że po raz pierwszy cały projekt szkoleniowy dedykowany branży turystycznej był mocno wspierany przez blogerów. W imieniu swoim i nie tylko, mogę powiedzieć, że polecamy się na przyszłość 🙂 W tym miejscu pozdrawiam obecną na warsztatach blogerkę Magdę Kachniewską, z którą zawsze miło dyskutuje się na każdy temat 🙂

Wracając do meritum. Szkolenie „Facebook i Social Media Marketing w Turystyce” Bartka Raka, w którym wziąłem udział, cieszyło się największą popularnością wśród uczestników, szczególnie płci pięknej 🙂 Wysoko oceniam zaangażowanie i entuzjazm prelegenta, a sama wiedza została przekazana w zwięzłej formie.Tym bardziej cieszę się, że Bartek zgodził się na udostępnienie swojej prezentacji. Ci z Was, którzy nie mogli z różnych względów uczestniczyć w tym szkoleniu, możecie zobaczyć tą prezentację poniżej – miłej lektury!

Źródło: www.travel20.pl

 

1 thought on “Branża turystyczna wciąż głodna wiedzy

  1. Blogerka Magda Kachniewska serdecznie odwzajemnia pozdrowienia 🙂
    Pozdrawiam także Piotra Kasperczaka (organizatora), Bartka Raka (prowadzącego szkolenie) i wszystkich uczestników, z Olą Orłowską na czele (ponieważ wygrała wejściówkę na moim blogu 🙂

Odpowiedz na „Magdalena KachniewskaAnuluj pisanie odpowiedzi