1 kwietnia to dobry dzień, aby w pomysłowy sposób wyróżnić markę na rynku. Właśnie tego dnia kanadyjska tania linia lotnicza WestJet ogłosiła program Kargo Kids, dzięki któremu podróżujący rodzice z dziećmi wreszcie odnajdą podczas lotu święty spokój…
Na czym polega Kargo Kids? Wystarczy tylko, że rodzice zgłoszą swoje pociechy przy odprawie na lotnisku, a te powędrują prosto do luku bagażowego 🙂 Oczywiście to tylko żart. Pozwolił on jednak taniej linii na ponad 600.000 odsłon filmu na You Tube oraz sukces PR w postaci wielu wzmianek o WestJet zarówno w Internecie, jaki w telewizji. Brawo za pomysł oraz poczucie humoru.
Na czym polega Kargo Kids? Wystarczy tylko, że rodzice zgłoszą swoje pociechy przy odprawie na lotnisku, a te powędrują prosto do luku bagażowego 🙂 Oczywiście to tylko żart. Pozwolił on jednak taniej linii na ponad 600.000 odsłon filmu na You Tube oraz sukces PR w postaci wielu wzmianek o WestJet zarówno w Internecie, jaki w telewizji. Brawo za pomysł oraz poczucie humoru.
Kargo Kids by WestJet
Warto zobaczyć reakcję prowadzących CTV News, kiedy zobaczyli ten film.
Podobało się? To jest z kolei ich primaaprilisowy numer z 2011 roku 🙂
Źródło: www.youtube.com
Świetny viral. Ciekawe czy taka reklama przeszłaby w Polsce? Czy nie byłaby oprotestowana do nieprzytomności?
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
Im więcej protestów w takim kraju jak PL, tym lepiej dla virala 🙂
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387