Primaaprilisowy żart linii lotniczej

1 kwietnia to dobry dzień, aby w pomysłowy sposób wyróżnić markę na rynku. Właśnie tego dnia kanadyjska tania linia lotnicza WestJet ogłosiła program Kargo Kids, dzięki któremu podróżujący rodzice z dziećmi wreszcie odnajdą podczas lotu święty spokój…

Na czym polega Kargo Kids? Wystarczy tylko, że rodzice zgłoszą swoje pociechy przy odprawie na lotnisku, a te powędrują prosto do luku bagażowego 🙂 Oczywiście to tylko żart. Pozwolił on jednak taniej linii na ponad 600.000 odsłon filmu na You Tube oraz sukces PR w postaci wielu wzmianek o WestJet zarówno w Internecie, jaki w telewizji. Brawo za pomysł oraz poczucie humoru.

Kargo Kids by WestJet

Warto zobaczyć reakcję prowadzących CTV News, kiedy zobaczyli ten film.

Podobało się? To jest z kolei ich primaaprilisowy numer z 2011 roku 🙂

Źródło: www.youtube.com

 

2 thoughts on “Primaaprilisowy żart linii lotniczej

Dodaj komentarz