Tańczący Matt w reklamie Hotels.com

Pamiętacie „Where the hell is Matt?” – filmik, który w niecałe 4 lata zobaczyło ponad 42 mln Internautów? Wielką popularność tańczącego Matta Hardinga w tym roku wykorzystał na Facebooku portal Hotels.com. Zobaczcie, co wyszło z tego połączenia…

Konkurs Suite Escapes to kampania wyłącznie w mediach społecznościowych. Trwała 6 tygodniu i po raz pierwszy objęła zasięgiem aż siedem fanpagów Hotels.com na Facebooku: w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Australii i Nowej Zelandii. Nagrodą główną był wyjazd do 1 z 16 luksusowych hoteli wraz z trójką przyjaciół. Spot Hotels.com pokazuje, jak Matt Harding tańczy w pobliżu tychże hoteli.

Jak wyglądała mechanika konkursu? Opierała się na grywalizacji. Osoba, chcąca wygrać wyjazd, musiała najpierw polubić fanpage Hotels.com, a następnie zachęcić trójkę przyjaciół do tego samego. Gdy to uczynili, automatycznie stawali się teamem przyjaciół z szansą na niesamowity wspólny wyjazd.

Tak wygląda kampania z Mattem

„Where the Hell is Matt” to chyba pierwszy na YT film, który podbił serca internautów. Niezdarny taniec połączył miliony ludzi w różnych zakątkach świata i pokazał, ze podczas tego tańca choć przez moment udowodniliśmy, że pomimo różnić nadal jesteśmy jednym gatunkiem. Prawdziwy klasyk!




Źródło: www.facebook.com/hotelsdotcom

 

1 thought on “Tańczący Matt w reklamie Hotels.com

Dodaj komentarz