Genialna metafora gościnności

Kolejna reklama, gdzie prym wiedzie storytelling. W spocie Shangri-La Hotels and Resorts nie zobaczymy ekskluzywnego wnętrza 5* hotelu i uśmiechu recepcjonistki. W zamian mamy opowieść o azjatyckiej gościnności pokazaną zupełnie inaczej. Widzimy strudzonego wędrowca szukającego bezpiecznego schronienia przed siarczystą zimą i stadem wilków…

„It’s is in our nature” to wysokobudżetowa produkcja, która zachwyca pomysłem. Co więcej, zaskoczony widz do końca nie wie, czego dotyczy reklama. Gdy się jednak tego dowiaduje, reklama na długo zostaje w pamięci. WOW!

 

Zobaczcie wersję 60-sekundową oraz 3-minutową tego spotu z 2010 roku

 

 

Tak powstała ta reklama

 

 

Pomysł i realizacja: Ogilvy & Mather, USA

Źródło: Youtube

Dodaj komentarz