Z reklamami przewoźników kolejowych mam mały problem. W Polsce mamy pod tym kątem mizerię, za to na zachodzie koleje dorównują w marketingu i pomysłowości liniom lotniczym. Zobaczcie akcję ambientową kolei francuskich SNCF, która zachęcała Paryżan do otwarcia jednych z wielu tajemniczych drzwi…
… po ich otwarciu następuje w zależności od wyboru „teleportacja” do różnych miast Europy: Barcelony, Brukseli, Stuttgartu, Mediolanu, Genewy. Powitają Cię prawdziwi mieszkańcy, z którymi w czasie rzeczywistym możesz porozmawiać.
Gdy już poczujesz, że masz ochotę ruszyć w podróż, wystarczy kupić bilet na kolej SNCF. Pomysłowe, prawda?
Na moim blogu pisałem o podobnej akcji zrealizowanej również dla SNCF, możecie zobaczyć ten case study tutaj.
Źródło: www.youtube.com
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387