Czy owoc może być nośnikiem reklamowym? Okazuje się, że tak. Ekwador, który eksportuje 24 miliony ton bananów rocznie, postanowił wykorzystać właśnie banany do promocji turystycznej. Wystarczy naklejka z QR kodem…
… po zeskanowaniu której, zobaczymy film promujący atrakcje turystyczne Ekwadoru. Inteligentne i pomysłowe, prawda? Tutaj macie case study:
Źródło: www.youtube.com
Dzień dobry,
przeprowadzamy badanie ankietowe, aby lepiej dopracować koncepcję narzędzia, które umożliwi hotelom optymalizację działalności, wiarygodne prognozowanie jej rezultatów oraz zdobywanie, strukturyzowanie i implementację w codziennych decyzjach biznesowych wiedzy o popycie i kliencie. Będziemy wdzięczni za poświęcenie kilku minut na odpowiedź na kilka pytań.
Dziękuję,
Piotr
https://docs.google.com/forms/d/1KS09WrmIGPX_5erPePQ9CG7iOxdwHjxgW3a5Tqy2uSQ/viewform?pli=1