Banan ambasadorem Ekwadoru

Czy owoc może być nośnikiem reklamowym? Okazuje się, że tak. Ekwador, który eksportuje 24 miliony ton bananów rocznie, postanowił wykorzystać właśnie banany do promocji turystycznej. Wystarczy naklejka z QR kodem…
… po zeskanowaniu której, zobaczymy film promujący atrakcje turystyczne Ekwadoru. Inteligentne i pomysłowe, prawda? Tutaj macie case study:

Źródło: www.youtube.com

1 thought on “Banan ambasadorem Ekwadoru

  1. Dzień dobry,
    przeprowadzamy badanie ankietowe, aby lepiej dopracować koncepcję narzędzia, które umożliwi hotelom optymalizację działalności, wiarygodne prognozowanie jej rezultatów oraz zdobywanie, strukturyzowanie i implementację w codziennych decyzjach biznesowych wiedzy o popycie i kliencie. Będziemy wdzięczni za poświęcenie kilku minut na odpowiedź na kilka pytań.

    Dziękuję,
    Piotr

    https://docs.google.com/forms/d/1KS09WrmIGPX_5erPePQ9CG7iOxdwHjxgW3a5Tqy2uSQ/viewform?pli=1

Dodaj komentarz