Miś polarny promuje Focus Hotels

Zobaczcie przykład z tego roku. W lutym wystartowała pierwsza większa kampania sprzedażowa polskiej sieci Focus Hotels ze śpiącym niedźwiedziem w roli głównej i hasłem „Stara cena… mocno śpi”, które nawiązuje do piosenki dla dzieci…



W rozmowie ze mną Anna Krupa-Cristescu z Focus Hotels powiedziała:
Postawiliśmy również na marketing wirusowy, wykorzystując fakt nominacji Reklamy do nagrody Idea Awards i w szerokim zakresie komunikowaliśmy to naszym Gościom, Klientom, Partnerom biznesowym, fanom na FB, mediom branżowym i marketingowym oraz na portalach LinkedIn i Goldenline – tu akurat na prywatnych profilach umieszczaliśmy linki i informację o możliwości głosowania. Ponadto poinformowaliśmy o możliwości oddania głosu na naszą reklamę każdego Gościa, który logował się do Internetu z pokoju we wszystkich naszych hotelach.

Aby jednak sobota minęła Wam leniwie, oddaję głos dzieciom 🙂

Źródło: PR (Focus Hotels)

2 thoughts on “Miś polarny promuje Focus Hotels

  1. Kampania sama w sobie – nic specjalnego. I pani Anna chyba nie do konca wie, czym jest marketing wirusowy. Ale co tam, powodzenia 😉

Dodaj komentarz