Nie masz pieniędzy na promocję? Wydrukuj je :)

Niekonwencjonalna kampania łotewskiego Ventspils! Gdy miasto wychodzi poza ramy utarte dla miast i zachowuje się jak miasto-państwo, uzyskane efekty mogą pozytywnie zaskoczyć. Tym bardziej, gdy miasto decyduje się na emisję Ventów, czyli własnej waluty…

… oraz dodatkowo otwarcie internetowej ambasady, www.visitventspils.com, w której każdy z nas może „zarobić” Venti. Uwaga: pieniądze nie są tylko wirtualne, ponieważ w centrach turystycznych w Ventspils otrzymamy do rąk prawdziwe papierowe Venti, które możemy następnie wykorzystać na różne atrakcje w mieście.Poznajcie szczegóły tego inspirującego case study. Celem akcji było, nie tylko przekonanie turystów do przyjazdu do Ventspils, ale to, by ich przyjazdy turystyczno-biznesowe były bardziej regularne. Waluta z Ventspils okazała się PR-owym strzałem w dziesiątkę!


Co myślicie o łotewskim pomyśle na kampanię?

Pomysł i realizacja: agencja DDB Latvia

Źródło: www.vimeo.com

 

Dodaj komentarz