Turniej Euro 2012 rozpocznie się już dzisiaj wraz z pierwszym gwizdkiem meczu Polska – Grecja, który mamy nadzieję wygrać. Zobaczmy wspólnie, jak i czy Polska i Warszawa wykorzysta do celów promocji najważniejsze sportowe wydarzenie w naszej historii…
EURO 2012 – Move Your Imagination. Spot Polskiej Organizacji Turystycznej autorstwa Platige Image i Studio SoInteractive pokazuje inne podejście do tematu Euro 2012. Film zebrał pozytywne opinie na targach ITB w Berlinie.
UEFA Euro 2012 – WARSAW to oficjalne wideo promujące miasto. O tym spocie było dość głośno – public relations (erections?) działa! Spot mimo wszystko może się podobać, ze względu na połączenie wątku sportowego z biznesowym charakterem Warszawy.
Oceana – Endless Summer (Official Video UEFA EURO 2012). Piosenki nie ma sensu oceniać, kibice i tak ją zobaczą i usłyszą 🙂 Najważniejsze jest to, że w tle mamy dużo więcej zdjęć z Polski niż z Ukrainy.
PS. Na zakończenie zobaczcie, „making-of” spotu pt. „Wszyscy jesteśmy gospodarzami”.
Wszyscy jesteśmy gospodarzami – Feel like at home to jeden z lepszych filmów promocyjnych Polski ostatnich lat. Jest pomysł, są emocje, nie zabrakło też żurku. Dobra robota 🙂
EURO 2012 – Move Your Imagination. Spot Polskiej Organizacji Turystycznej autorstwa Platige Image i Studio SoInteractive pokazuje inne podejście do tematu Euro 2012. Film zebrał pozytywne opinie na targach ITB w Berlinie.
UEFA Euro 2012 – WARSAW to oficjalne wideo promujące miasto. O tym spocie było dość głośno – public relations (erections?) działa! Spot mimo wszystko może się podobać, ze względu na połączenie wątku sportowego z biznesowym charakterem Warszawy.
Oceana – Endless Summer (Official Video UEFA EURO 2012). Piosenki nie ma sensu oceniać, kibice i tak ją zobaczą i usłyszą 🙂 Najważniejsze jest to, że w tle mamy dużo więcej zdjęć z Polski niż z Ukrainy.
PS. Na zakończenie zobaczcie, „making-of” spotu pt. „Wszyscy jesteśmy gospodarzami”.
Źródło: www.youtube.com
Euro było dla wrocławskich hotelarzy niemiłym zaskoczeniem. Być morze silne nastawienie na zyski, które śmiało do pewnego czasu pompowały media nie pomogła w dobrym wykorzystaniu wrocławskiej bazy noclegowej.
Dziś ze względu na olimpijskie wzmagania trudno stwierdzić czy Euro da nam coś więcej. Ci co chcieli zobaczyć Polskę zrobili to już w trakcie mistrzostw. Dopiero 2013 ukaże skuteczność polskiej promocji na Euro2012.
Czy Polska pomimo przegranej w eliminacjach wygra na Euro – czas pokaże.
3mamy kciuki 🙂
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
Witam,
mam pytanie, czy morzna gdzies dostac informacje o influencji Euro 2012 na np. ekonomie Warszawy.
Z góry dziekuje za info.
P.S. Bardzo Ciekawy artykul.
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
Pau, dzięki za miłe słowa.
Tutaj jest ciut informacji dot. wpłuwu ME 2012 na naszą gospodarkę:
– http://www.polskatimes.pl/artykul/647795,euro-2012-nie-pomoglo-polska-gospodarka-hamuje,id,t.html.
– http://www.polskieradio.pl/9/539/Artykul/638531,Euro-2012-poza-kategoria-sukcesu-gospodarczego
– http://inwestor.msp.gov.pl/portal/si/338/22846/Ocena_wplywu_mistrzostw_Europy_w_pilce_noznej_Euro_2012_na_polska_gospodarke__co.html
– http://www.2012.org.pl/pl/euro-2012/co-zostanie-po-euro/raport-impact.html (stare, ale można to wykorzystać)
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387