Niestandardowe podejście do marketingu zaprezentował w Niemczech Mammut, marka odzieży turystycznej. Bazując na pomysłowym ambiencie, firmie udało się skutecznie dotrzeć i zainteresować otwarciem nowego salonu sprzedaży lokalne i krajowe media…
Przykład ten prezentuję jako dobrą inspirację dla innych firm z branży turystycznej, również biur podróży i obiektów noclegowych. Nie pierwszy raz okazuje się, że nie wysokość budżetu ma znaczenie, ale niecodzienny pomysł, który wzbudza emocje i naturalną ciekawość.
Ambient, podobnie jak akcja typu flashmob, jest właśnie taki. Jeśli dodatkowo osadzimy go mocno lokalnie, wtedy mamy niemal stuprocentową pewność, że media, głodne newsów i ciekawostek, chętnie zrobią z naszego pomysłu właściwy dla nas użytek. Co więcej, Internauci ochoczą skomentują taką akcję marketingu partyzanckiego w mediach społecznoścowych.
Warto wiedzieć, że guerilla marketing promuje nie tylko firmy, ale również miasto, w którym konkretna niestandardowa akcja ma swoje miejsce. Kolonia zyskała darmowy rozgłos dzięki akcji Mammuta. Każde miasto, chcące uchodzić za kreatywne, powinno zabiegać i wspierać nietypowe przedsięwzięcia reklamowe.
Pomysł i realizacja: Dom Heinrich
Źródło: www.youtube.com
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387