W ostatnim roku prawdziwy szum w sieci wywołuje Rico, niezwykle dowcipna maskotka linii Air New Zealand. To przykład pomysłowego wykorzystania fikcyjnego bohatera w mediach społecznościowych. Zobaczcie, jak to się robi w kraju kiwi…
Rico to brand hero Air New Zealand, który jest wizytówką linii lotniczej w mediach społecznościowych. Jak dotąd zgromadził ponad 38 tysięcy fanów na Facebooku oraz niemal 4200 widzów w serwisie YouTube. To taki podniebny Ziggi, o którym pisałem w poprzednim poście.
Rico otrzymał nawet specjalną domenę www.airnzrico.com, która przenosi Internautów na kanał Air New Zealand na YouTube. Warto dodać, że kanał Rico znajduje się w pierwszej 10. najchętniej oglądanych kanałów YT w Nowej Zelandii.
Ciąg dalszy historii o Rico nastąpi…
Przy okazji warto zobaczyć film Air New Zealand z 2009 roku. Jako pierwsi w branży lotniczej ubrali własnych pracowników tylko w body painting.
Z kolei filmik z Richardem Simmonsem, przez wielu uważany za kiczowaty, stał się dużym hitem w Internecie, uzyskując w niecałe 4 miesiące 2011 roku ponad 2 mln odsłon na YouTube. Informacje o filmiku pojawiły się nawet w polskich mediach (TVN i TVN24).
Źródło: www.youtube.com
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387