Od kilku dni Internet, także w Polsce, podbija gra Magnum Pleasure Hunt, w której wcielamy się w piękną kobietę, która w poszukiwaniu czekoladek przemierza różne strony www związane z wieloma przyjemnościami, wśród których znalazły się podróże…
Ta interaktywna gra we flashu wciąga momentalnie. Jej dużym plusem jest nie tylko pomysł, grywalność i możliwość rywalizacji ze znajomymi na Facebooku, ale również muzyka. Ta bowiem zmienia się wraz z przechodzeniem kolejnych poziomów, które w grze stanowią strony internetowe przeróżnych marek.
Obok marki Magnum są to kolejno Samsung, Fashion Catwalk na Youtube.com, Hotel San Martino, Dove, St. Glaubitz (Ski Resort), Zulu Safaris (Exclusive Lodges & Accomodation), Citrine by the Stones, The Bed Head, Spotify, Urbanears, SAAB, Finess Book Store, Nature Now, Miyato Asian Spa.
Wielu ekspertów już dziś jest zdania, że ta innowacyjna akcja, która została przygotowana dla marki Magnum, może stać się najlepszą kampanią interaktywną tego roku, która będzie wyznaczała nowe trendy w e-marketingu!
Pomysł i realizacja: agencja Lowe Brindfors (Szwecja).
Źródło: pleasurehunt.mymagnum.com