Cięcie za wszelką cenę wydatków na hotele

Ubiegły rok nie był najlepszy dla wielu firm na rynku brytyjskim. Globalny kryzys oznaczał poszukiwanie oszczędności między innymi w podróżach służbowych. Zobacz, jak w listopadzie 2010 roku portal hotelowy HRS przewrotnie reklamował usługi dla biznesu…

HRS zwrócił uwagę na tendencję rynkową w postaci cięcia prze korporacje wydatków na delegacje. Hotele, obok biletów lotniczych, stanowią istotną pozycję kosztową. W zależności od budżetu potrzeba noclegu może zostać zaspokojona na różne sposoby.

Pomysł na reklamę to zabawne przejaskrawienie tej tendencji. Nocleg na lotnisku dla finansów firmy może wydawać się akceptowalny, jednak dla zmęczonej bizneswoman w delegacji już niekoniecznie. Całość dopełnia hasło „Wypróbuj HRS” oraz gwarancja najlepszych stawek na rynku.

 

Źródło: The Business Travel Magazine

Dodaj komentarz