Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

piątek, 1 listopada 2013

Drzwi otwarte do Europy!



Z reklamami przewoźników kolejowych mam mały problem. W Polsce mamy pod tym kątem mizerię, za to na zachodzie koleje dorównują w marketingu i pomysłowości liniom lotniczym. Zobaczcie akcję ambientową kolei francuskich SNCF, która zachęcała Paryżan do otwarcia jednych z wielu tajemniczych drzwi...

... po ich otwarciu następuje w zależności od wyboru "teleportacja" do różnych miast Europy: Barcelony, Brukseli, Stuttgartu, Mediolanu, Genewy. Powitają Cię prawdziwi mieszkańcy, z którymi w czasie rzeczywistym możesz porozmawiać.

Gdy już poczujesz, że masz ochotę ruszyć w podróż, wystarczy kupić bilet na kolej SNCF. Pomysłowe, prawda?



Na moim blogu pisałem o podobnej akcji zrealizowanej również dla SNCF, możecie zobaczyć ten case study tutaj.

Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: www.youtube.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz