Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

czwartek, 19 kwietnia 2012

Primaaprilisowy żart linii lotniczej

1 kwietnia to dobry dzień, aby w pomysłowy sposób wyróżnić markę na rynku. Właśnie tego dnia kanadyjska tania linia lotnicza WestJet ogłosiła program Kargo Kids, dzięki któremu podróżujący rodzice z dziećmi wreszcie odnajdą podczas lotu święty spokój...

Na czym polega Kargo Kids? Wystarczy tylko, że rodzice zgłoszą swoje pociechy przy odprawie na lotnisku, a te powędrują prosto do luku bagażowego :) Oczywiście to tylko żart. Pozwolił on jednak taniej linii na ponad 600.000 odsłon filmu na You Tube oraz sukces PR w postaci wielu wzmianek o WestJet zarówno w Internecie, jaki w telewizji. Brawo za pomysł oraz poczucie humoru :)

Kargo Kids by WestJet



Warto zobaczyć reakcję prowadzących CTV News, kiedy zobaczyli ten film :)

Podobało się? To jest z kolei ich primaaprilisowy numer z 2011 roku :)



Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: www.youtube.com

2 komentarze:

  1. Świetny viral. Ciekawe czy taka reklama przeszłaby w Polsce? Czy nie byłaby oprotestowana do nieprzytomności?

    OdpowiedzUsuń
  2. Im więcej protestów w takim kraju jak PL, tym lepiej dla virala :)

    OdpowiedzUsuń