Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

niedziela, 19 lutego 2012

Jak zmienić sceptyka w ambasadora Twojego kraju?

Zobaczcie, jak dzięki sprytnemu podstępowi linii lotniczej Air New Zealand pewien typowy sceptyk z Australii trafi do Nowej Zelandii, gdzie przeżyje prawdziwą metamorfozę. Po powrocie jego stosunek do Kraju Kiwi zmieni się o 180 stopni...

Martin Lewis to były bokser z Australii, obecnie przykładny mąż i ojciec, który marzy o podróżach po całym świecie, ale nie do Nowej Zelandii. Nasz bohater zostaje wkręcony przez linie lotnicze Air New Zealand. Wmówiono mu, że leci do Las Vegas :) Dopiero w drodze na lotnisko dowiaduje się o rzeczywistym celu swojej podróży. Martin nie jest zachwycony obrotem sprawy...

... w Nowej Zelandii czeka go jednak zaskakujący program, spotka nietypowych i niezwykle przyjazych ludzi, dzięki którym na zawsze zmieni się jego obraz Nowej Zelandii. Oglądając film, stajemy się świadkami metamorfozy Martina, który na naszych oczach z zagorzałego sceptyka Kraju Kiwi, zmienia się w lojalnego ambasadora Nowej Zelandii.

Koniec czytania - czas na film :)


Fajne, prawda? Zobaczcie również trzy inne historie.

Rebecca Boyd-Bais to dziewczyna z Sydney, która uważa, że Nowa Zelandia jest nudna i tylko dla starych ludzi. Myśli, że leci na Bali, a trafi do Auckland :)


Patrick Stevenson to hipster. Myśli, że Nowa Zelandia to tylko hobbici i nic więcej. Sądzi, że leci do Berlina, w rzeczywistości leci do Wellington :)


Jodi Gryzb to miłośniczka kultury i historii. Uwielbia Europę, Nowa Zelandia nie ma jej nic do zaoferowania pod kątem kultury. Oczywiście zamiast do Europy trafi do Nowej Zelandii :)


www.kiwisceptics.com - strona dedykowana niestandardowej akcji Air New Zealand.

Pomysł i realizacja: Host, Nowa Zelandia

Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: www.kiwisceptics.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz