Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

niedziela, 24 lipca 2011

Rico i Air New Zealand

W ostatnim roku prawdziwy szum w sieci wywołuje Rico, niezwykle dowcipna maskotka linii Air New Zealand. To przykład pomysłowego wykorzystania fikcyjnego bohatera w mediach społecznościowych. Zobaczcie, jak to się robi w kraju kiwi...

Rico to brand hero Air New Zealand, który jest wizytówką linii lotniczej w mediach społecznościowych. Jak dotąd zgromadził ponad 38 tysięcy fanów na Facebooku oraz niemal 4200 widzów w serwisie YouTube. To taki lotniczy Ziggi, o którym pisałem w poprzednim poście.



Posłuchajcie, jakie rady dla pasażerów Air New Zealand przygotował Rico. Błyskotliwość i poczucie humoru - pierwsza klasa :)











Rico otrzymał nawet specjalną domenę www.airnzrico.com, która przenosi Internautów na kanał Air New Zealand na YouTube. Warto dodać, że kanał Rico znajduje się w pierwszej 10. najchętniej oglądanych kanałów YT w Nowej Zelandii.

Ciąg dalszy historii o Rico nastąpi...

Przy okazji warto zobaczyć film Air New Zealand z 2009 roku. Jako pierwsi w branży lotniczej ubrali własnych pracowników tylko w body painting :)



Z kolei filmik z Richardem Simmonsem, przez wielu uważany za kiczowaty, stał się dużym hitem w Internecie, uzyskując w niecałe 4 miesiące 2011 roku ponad 2 mln odsłon na YouTube. Informacje o filmiku pojawiły się nawet w polskich mediach (TVN i TVN24).


Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: www.youtube.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz