Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

piątek, 5 listopada 2010

Norwegia i kontrowersyjna zachęta do przyjazdu...

Tym razem przykład niebanalnej kampanii Norway Convention Bureau z 2009 roku. Dlaczego niebanalnej? Ponieważ targetem byli organizatorzy i planerzy imprez MICE (meetings, incentives, conferences, events)...

Tej grupy odbiorców goła pupa na logikę nie miała prawa zainteresować. Norwegia jednak zaryzykowała i okazało się, że w oceanie reklam pełnych uśmiechniętych panów w garniturach, właśnie przekaz Norwegii został zapamiętany.

Przykład ten pokazuje, że kontrowersja i przełamanie utartych schematów sprawdza się dobrze w turystyce biznesowej. Dlaczego? Bo podróże to emocje, zaś nagi Pan ze zdjęcia gwarantuje całe mnóstwo pozytywnych wrażeń.

Według mnie to jedna z lepszych reklam ostatnich lat. Kampania otrzymała w 2009 roku Marketing Award, którą przyznaje organizacja ICCA.

Norway for natural reasons

Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
www.visitnorway.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz