Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

niedziela, 1 lutego 2015

Flaga Norwegii zachętą do podroży



W reklamie prasowej najlepsze efekty komunikacyjne zapewnia intrygujący i zrozumiały dla czytelnika layout. Poznajcie przykład taniej linii lotniczej Norwegian, która w kreatywny sposób wykorzystała flagę Norwegii do promocji własnych destynacji...




Pomysł i realizacja:
agencja M&C Saatchi, Sztokholm

Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: adsoftheworld.com

2 komentarze:

  1. Dobra reklama ciekawi i intryguje odbiorcę, dlatego tak ważne jest jej odpowiednie przygotowanie. Gazety i czasopisma nadal są skutecznym nośnikiem reklam, trzeba tylko wiedzieć jak z tego typu nośników korzystać, aby reklama zainteresowała odbiorców. W przypadku reklamy o której wspomniałeś w swoim wpisie niewątpliwie tak właśnie było.

    OdpowiedzUsuń