Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

sobota, 9 marca 2013

Niedźwiedź polarny promuje Focus Hotels


Zobaczcie przykład z tego roku. W lutym wystartowała pierwsza większa kampania sprzedażowa polskiej sieci Focus Hotels ze śpiącym niedźwiedziem w roli głównej i hasłem "Stara cena... mocno śpi", które nawiązuje do piosenki dla dzieci...





W rozmowie ze mną Anna Krupa-Cristescu z Focus Hotels powiedziała:
- Postawiliśmy również na marketing wirusowy, wykorzystując fakt nominacji Reklamy do nagrody Idea Awards i w szerokim zakresie komunikowaliśmy to naszym Gościom, Klientom, Partnerom biznesowym, fanom na FB, mediom branżowym i marketingowym oraz na portalach LinkedIn i Goldenline - tu akurat na prywatnych profilach umieszczaliśmy linki i informację o możliwości głosowania. Ponadto poinformowaliśmy o możliwości oddania głosu na naszą reklamę każdego Gościa, który logował się do Internetu z pokoju we wszystkich naszych hotelach.



Na koniec zobaczcie misiowe życzenia na Dzień Kobiet, które zdradzają pewną tajemnicę - w łóżku nie śpi miś, tylko niedźwiedzica. Aż prosi się w tym momencie o humorystyczną przeróbkę hasła na "Stara mocno śpi" :)



Aby jednak sobota minęła Wam leniwie, oddaję głos dzieciom :)



Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: PR (Focus Hotels)

2 komentarze:

  1. Kampania sama w sobie - nic specjalnego. I pani Anna chyba nie do konca wie, czym jest marketing wirusowy. Ale co tam, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Ania jak już kilka razy pokazała najlepszą specjalistką nie jest.

    OdpowiedzUsuń