Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

niedziela, 21 października 2012

Być w dwóch miejscach jednocześnie? To możliwe!

Niekonwencjonalny ambient z Francji z pewnością Was zaskoczy! Własnie taka była wrześniowa akcja SNCF, kolei TGV, które w niecodzienny sposób promowały otwarcie nowego połączenia Lyon-Bruksela...

Jak wyglądał ten ambient? We francuskim mieście Lyon na jednym z placów ustawiono tymczasowy kwadratowy "domek" z hasłem "Przyłóż głowę do Brukseli". Kiedy mieszkaniec Lyonu przykładał swoją głowę do okienka, uwaga, przenosił się w czasie rzeczywistym do Brukseli. W stolicy Belgii witał go miły Pan, orkiestra i mieszkańcy Brukseli. Śmiałkowie z Lyonu mogli doświadczyć niezwykłego uczucia: podczas gdy ich nogi były w Lyonie, głowa była już w Brukseli :)

Nie wierzycie, zobaczcie to :)


I co? Zaskoczeni?

Pomysł i realizacja: TBWA (Paryż)

Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: www.youtube.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz