Kanapkowa promocja B&B Hotels

Jak w niecodzienny sposób może wyglądać reklama hoteli? W lipcu 2012 sieć B&B Hotels pokazała w reklamach prasowych w Niemczech swoisty mix noclegu ze śniadaniem. Jak można to przedstawić? Dosłownie! Pokażmy „łóżkową” kanapkę…
… z produktami, które goście hotelowi niemal zawsze rano widzą na śniadaniu i chętnie spożywają. Mamy tu zatem kanapkę z serem, bekonem czy jajkiem sadzonym.Hasło „Bed and breakfast” zostało dzięki tej kampanii idealnie zobrazowane! Jest jeszcze jedno miłe skojarzenie, które wywołują poniższe reklamy – jedzenie w łóżku 🙂 Warto zwrócić uwagę, że użyte hasło stanowi również nazwę własną sieci B&B Hotels.

Koniec pisania – smacznego 🙂

Pomysł i realizacja: agencja Publicis, Niemcy

Źródło: adsoftheworld.com

1 thought on “Kanapkowa promocja B&B Hotels

Odpowiedz na „AnonimowyAnuluj pisanie odpowiedzi