Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

niedziela, 19 sierpnia 2012

Muszelka - dobry nośnik reklamowy usług turystycznych



Nietypowe upominki i gadżety są cały czas ważne w marketingu usług. Niestandardowy pomysł kojarzący się z podróżami wykorzystał rosyjski touroperator Voyanga w 2012 roku. Wysłał do potencjalnych klientów morskie muszelki wzbogacone o nowinki techniczne...

W każdej muszelce został ukryty malutki odtwarzacz i głośniczki, dzięki którym po przyłożeniu jej do ucha, można było usłyszeć prawdziwe odgłosy morza: szum fal oceanu, śpiew mew, śmiech oraz przesłanie touroperatora "Tropikalne kraje czekają na Ciebie. Podróżuj z Voyanga.com". Super pomysł, nieprawdaż?


Pomysł i realizacja: agencja Kurasticov & Izosimov (Rosja)

Jako, że ostatnio rzadziej umieszczam wpisy na moim blogu - jestem bardziej zapracowany - dlatego umieszczam poniżej drugi case study, również dobry, a może nawet lepszy niż ten powyżej :)

Akcja także nawiązuje tematycznie do muszelek. W 2011 operator Royal Caribbean wykorzystał w inny sposób ten pomysł. Muszelka została tutaj wyposażona, uwaga, w telefon i pozostawiona w miejscu, gdzie spaceruje dużo osób. Następnie zadzwoniono do muszelki, a telefon, jak wiemy, musi być odebrany. Ta niesamowita akcja ambientowa "Morze wzywa Cię" bardzo mi się spodobała - jest bardzo pozytywna :) Więcej nie piszę, sami zobaczcie jej szczegóły:


Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: www.youtube.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz