Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

wtorek, 15 maja 2012

Dająca do myślenia kampania Kilroy Travels...

Czy możliwe jest, aby reklama biura podróży z jednej strony zachęcała do wyjazdu, z drugiej skłaniała do zastanowienia się nad wpływem człowieka na środowisko naturalne lub atrakcje? Przykład Kilroy Travels z 2005 i 2006 roku pokazuje, że da się to połączyć...

... w inspirującą kampanię reklamową pod hasłem "Jedź zanim będzie za późno" (Go before it's too late). Taka akcja ma duży walor edukacyjny i społeczny.

Zobaczcie najpierw spot Kilroy Travels...



... przykład ambientu (podobną akcję przeprowadzono w Reykyaviku)...


... oraz reklamy prasowe.









PS. Ostatnie dwie reklamy z elementem politycznym ciut mi nie pasują do pozostałych. Użycie nazwiska "Berlusconi", z którego w Europie Zachodniej wiele osób otwarcie sobie drwi, z pewnością wpłynęło na pozytywny szum wokół kampanii Kilroy Travels.

Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: www.youtube.com

2 komentarze:

  1. Kampania ciekawa, ale mam sporo wątiwości co do jej "odpowiedzialnosci społecznej". im więcej turystów wyślemy w te miejsca, tym szybciej ziści się wizja z plakatòw

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony masz rację, Magdo. Ale im szybciej tam pojedziemy i doświadczymy (a nie tylko zaliczymy) tych miejsc, tym więcej prawdziwych wspomnień pozostanie w naszej pamięci i unikniemy tych sztucznych, stworzonych wyłącznie na potrzeby ruchu turystycznego. Hasło reklamowe nawiązuje niejako do słów ks. Jana Twardowskiego "Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą"....

    OdpowiedzUsuń