Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Tańczący Matt w reklamie Hotels.com

Pamiętacie "Where the hell is Matt?" - filmik, który w niecałe 4 lata zobaczyło ponad 42 mln Internautów? Wielką popularność tańczącego Matta Hardinga w tym roku wykorzystał na Facebooku portal Hotels.com. Zobaczcie, co wyszło z tego połączenia...

Konkurs Suite Escapes to kampania wyłącznie w mediach społecznościowych. Trwała 6 tygodniu i po raz pierwszy objęła zasięgiem aż siedem fanpagów Hotels.com na Facebooku: w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Australii i Nowej Zelandii. Nagrodą główną był wyjazd do 1 z 16 luksusowych hoteli wraz z trójką przyjaciół. Spot Hotels.com pokazuje, jak Matt Harding tańczy w pobliżu tychże hoteli.

Jak wyglądała mechanika konkursu? Opierała się na grywalizacji. Osoba, chcąca wygrać wyjazd, musiała najpierw polubić fanpage Hotels.com, a następnie zachęcić trójkę przyjaciół do tego samego. Gdy to uczynili, automatycznie stawali się teamem przyjaciół z szansą na niesamowity wspólny wyjazd.

Tak wygląda kampania z Mattem


Film "Where the Hell is Matt" możecie zobaczyć po prawej stronie mojego bloga :)




Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: www.facebook.com/hotelsdotcom

1 komentarz:

  1. bardzo fajny case, choć sam Matt jednych może bawić innych trochę irytować, ale tak to już jest z gustami, pozdrawiam Rafał

    OdpowiedzUsuń