Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

sobota, 28 stycznia 2012

Pomysł na otwarcie nowego salonu sprzedaży

Niestandardowe podejście do marketingu zaprezentował w Niemczech Mammut, marka odzieży turystycznej. Bazując na pomysłowym ambiencie, firmie udało się skutecznie dotrzeć i zainteresować otwarciem nowego salonu sprzedaży lokalne i krajowe media...


Przykład ten prezentuję jako dobrą inspirację dla innych firm z branży turystycznej, również biur podróży i obiektów noclegowych. Nie pierwszy raz okazuje się, że nie wysokość budżetu ma znaczenie, ale niecodzienny pomysł, który wzbudza emocje i naturalną ciekawość.

Ambient, podobnie jak akcja typu flashmob, jest właśnie taki. Jeśli dodatkowo osadzimy go mocno lokalnie, wtedy mamy niemal stuprocentową pewność, że media, głodne newsów i ciekawostek, chętnie zrobią z naszego pomysłu właściwy dla nas użytek. Co więcej, Internauci ochoczą skomentują taką akcję marketingu partyzanckiego w mediach społecznoścowych.

Warto wiedzieć, że guerilla marketing promuje nie tylko firmy, ale również miasto, w którym konkretna niestandardowa akcja ma swoje miejsce. Kolonia zyskała darmowy rozgłos dzięki akcji Mammuta. Każde miasto, chcące uchodzić za kreatywne, powinno zabiegać i wspierać nietypowe przedsięwzięcia reklamowe.

Zobaczcie jak wyglądała akcja związana z otwarciem Mammut Store w Kolonii




Pomysł i realizacja: Dom Heinrich

Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: www.youtube.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz