Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

niedziela, 8 stycznia 2012

Air Asia i zabawa językowa z wyspą Phuket

Na początku 2012 roku przypominam szeroko komentowany w sieci billboard linii lotniczej Air Asia, który pojawił się cztery lata temu w Australii. W tejże reklamie zastosowano pewien zabieg w postaci niejednoznacznej wymowy tajskiej wyspy Phuket...

Część zniesmaczonych odbiorców reklamy uznała, że hasło reklamowe Air Asia jest nadto dwuznaczne i obraźliwe w swojej wymowie. Wiedząc z czego Tajlandia i jej kurorty słyną wśród turystów na całym świecie, można chyba przyznać im rację. Z drugiej jednak strony, głodnemu zawsze chleb na myśli :)

Tak czy inaczej - reklamę Air Asia uznaję za prawdziwy majstersztyk w dziedzinie fonetyki! Phuket good job :)


Pomysł i realizacja: agencja de pasquale, Australia

Podoba Ci się tekst? Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: adsoftheworld.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz