Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

niedziela, 25 września 2011

Jak pozytywnie wyróżnić portal hotelowy?

Intrygujący i zaskakujący pomysł, który można szybko wdrożyć w życie - właśnie taka jest idea niezwykłego bloga BedJump.com, który prowadzi portal rezerwacyjny HotelsByCity.net z Kanady. Poznajcie szczegóły tej ciekawej inicjatywy...

BedJump.com to powstały w 2006 roku blog, na którym każdy z nas może umieścić zdjęcie lub film. Wystarczy, że uchwycimy moment naszego skoku na łóżko w dowolnym hotelu na świecie. Swoją drogą to dość zabawne, że portal, który żyje z prowizji od zarezerwowanych miejsc w różnych hotelach, zachęca do tak nietypowego wykorzystania ("dewastacji"?) łóżek hotelowych. Tak czy inaczej pomysł szybko chwycił. Do dziś w serwisie można znaleźć ponad 550 zdjęć i 48 filmów :)

Co więcej o inicjatywie BedJump.com wspominały m.in New York Times, Guardian oraz Yahoo.





Element wirusowy
Zdjęcia/filmy są na tyle ciekawe i zabawne, że internauci chętnie dzielą się nimi ze znajomymi, dzięki czemu blog i portal Hotels By City poznają nowe osoby. Zasięg akcji powiększa się zatem bezpłatnie. O pomyśle na przełomie 2006 i 2007 roku chętnie wspominały media i prasa.

Portal stał się platformą dla społeczności zwariowanych turystów. Z myślą o nich oferuje ubrania i gadżety z logo BedJump.com :)


PS.
To ostatni wpis przed moim urlopem. Skakanie po hotelowych łóżkach przetestuję w Turcji i Austrii :) Wracam 16 października - do zobaczenia!

Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: HotelsByCity.net oraz BedJump.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz