Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

środa, 22 czerwca 2011

Twoja niezwykła noc od Hotels.com...

Czy chcielibyście przeżyć jedyną w swoim rodzaju dziką noc w Paryżu, Las Vegas lub Nowym Jorku? Dzięki Hotels.com i grze Trip Your Face jest to możliwe. Poznajcie szczegóły akcji, która dzięki Facebookowi szybko rozpowszechnia się po wirtualnym świecie...

O co chodzi w grze Trip Your Face?
Wchodzimy na www.tripyourface.com i wybieramy jedno z trzech powyższych miast, do którego chcemy się udać. Następnie czeka nas "check in" w hotelu, gdzie możemy zameldować 1, 2, 3 lub 4 osoby. Osoby te to oczywiście nie kto inny jak nasi znajomi z Facebooka. Każde miasto to inny scenariusz - w Paryżu czeka na nas Dennis Rodman (ex-gwiazdor NBA i celebryta), w Las Vegas spotkamy rapera Vanilla Ice, zaś Nowy Jork to przygoda z gangsterami. Najważniejsze jest jednak fakt, że to my sami jesteśmy istotną częścią tej szalonej nocnej imprezy :) Więcej informacji znajdziecie w poniższym filmie.

Zobacz krótkie wideo dot. gry Hotels.com | 1:12


Zagraj w Trip Your Face

Screen z gry :)

Akcja Hotels.com ma na celu dotarcie i pozyskanie jak największej liczby fanów na Facebooku oraz Twitterze.

Przykłady z USA i Zachodu pokazują nam, że marketing w mediach społecznościowych będzie się rozwijał prawdopodobnie właśnie w tym kierunku.

Co myślicie o tej hotelowej grze?

Pomysł i realizacja: Y&R, Chicago.

Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: www.tripyourface.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz