Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

piątek, 6 maja 2011

Paskudna pogoda - dzięki niej wygrasz wycieczkę!

Dziś po raz pierwszy przykład reklamowej aplikacji na telefon, której autorem jest biuro podróży TUI. Zobaczcie Bad Weather Vacation - grę, w której rywalizacja toczy się w telefonie oraz na Facebooku, a wygrywa ten, kto najczęściej zmaga się ze złą pogodą...

Bad Weather Vacation to jeden z najpopularniejszych facebookowych konkursów 2011 roku w Niemczech. Opierał się na aplikacji mobilnej i social media. Co istotne, aplikacja była pożyteczna, ponieważ monitorowała aktualną pogodę.

Zasady zabawy były proste. Należało pobrać aplikację na telefon, a następnie zalogować się i sprawdzać aktualne warunki atmosferyczne: opady deszczu, siłę wiatru i temperaturę. Im gorszą pogodę wokół Ciebie wskazywał telefon, tym Twój wynik w rywalizacji był lepszy. Aktualny ranking publikowano na stronie TUI na Facebooku.

Szczęśliwa osoba, której pogoda nie sprzyjała najbardziej, wygrała nagrodę główną w postaci wycieczki na Dominikanę z gwarancją dobrej pogody!

Kliknij, aby powiększyć schemat


Zobacz także case study z akcji TUI (1:12)


Pomysł i realizacja: agencja Jung von Matt/Alster, Niemcy.

Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
adsoftheworld.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz