Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

niedziela, 17 kwietnia 2011

Turystyczny akcent w grze Magnum Pleasure Hunt

Od kilku dni Internet, także w Polsce, podbija gra Magnum Pleasure Hunt, w której wcielamy się w piękną kobietę, która w poszukiwaniu czekoladek przemierza różne strony www związane z wieloma przyjemnościami, wśród których znalazły się podróże...

Ta interaktywna gra we flashu wciąga momentalnie. Jej dużym plusem jest nie tylko pomysł, grywalność i możliwość rywalizacji ze znajomymi na Facebooku, ale również muzyka. Ta bowiem zmienia się wraz z przechodzeniem kolejnych poziomów, które w grze stanowią strony internetowe przeróżnych marek.

Obok marki Magnum są to kolejno Samsung, Fashion Catwalk na Youtube.com, Hotel San Martino, Dove, St. Glaubitz (Ski Resort), Zulu Safaris (Exclusive Lodges & Accomodation), Citrine by the Stones, The Bed Head, Spotify, Urbanears, SAAB, Finess Book Store, Nature Now, Miyato Asian Spa.

Zagraj w grę Magnum Pleasure Hunt



Jeśli nie masz czasu na grę, zobacz poniższy film (7:14):



Wielu ekspertów już dziś jest zdania, że ta innowacyjna akcja, która została przygotowana dla marki Magnum, może stać się najlepszą kampanią interaktywną tego roku, która będzie wyznaczała nowe trendy w e-marketingu!

Pomysł i realizacja: agencja Lowe Brindfors (Szwecja).

Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
pleasurehunt.mymagnum.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz