Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

wtorek, 15 marca 2011

Jak się walczy o pasażerów w Indiach?

Na indyjskim rynku ostro konkurują ze sobą linie lotnicze Jet Airways, Kingfisher Airlines oraz Go Air. Koniecznie zobaczcie walkę przewoźników na billboardy, która rozpoczęła się na ulicach Bombaju w 2007 roku, a następnie przeniosła się do Internetu...

Jako pierwsza na billboardzie pojawiła się reklama Jet Airways z hasłem "Zmieniamy się". Wystarczyło 36 godzin, aby linia Kingfisher Airlines odpowiedziała własnym billboardem i zabawnym przekazem: "To przez nas zmieniają się".


Ta dość niekonwencjonalna reklamowa walka przewoźników zachęciła kolejną lokalną linię lotniczą Go Air do wypuszczenia już w Internecie zmodyfikowanego w Photoshopie zdjęcia, na którym widnieje trzeci billboard z dowcipnym przekazem Go Air: "Nie zmieniamy się. Nadal jesteśmy najmądrzejszym sposobem latania" :)


Pomimo, że sytuacja miała miejsce 4 lata temu - wniosek z tej historii jest wciąż aktualny: start kampanii Waszego największego konkurenta to czasami dobry pretekst do przeprowadzenia kontrataku. Trzymajmy rękę na pulsie.

Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
creativecriminal.blogspot.com i aviationhumor.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz