Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

czwartek, 3 lutego 2011

Nowe Sukiennice i nowa jakość w PR galerii

We wrześniu 2010 roku po generalnym remoncie otwarto w Krakowie Nowe Sukiennice - galerię najlepszych dzieł sztuki polskiej XIX wieku. W związku z tym wydarzeniem Grupa PZU - mecenas galerii - przeprowadziła innowacyjną akcję PR...

Na krakowskich billboardach i citylightach można było zobaczyć postacie znane z obrazów, które zachęcały mieszkańców do wykonania telefonu, wysłania SMS-a lub odwiedzin na Facebooku! Co więcej, po wysłaniu SMS-a na telefon faktycznie przychodziła odpowiedź. Polecam zapoznanie się z poniższym filmem z przebiegu akcji.

Warto zwrócić uwagę na nowinki techniczne wykorzystane w Nowych Sukiennicach. Turyście korzystającemu z aplikacji na iPhone'a wyświetlają się obrazy, filmy wideo lub inne treści multimedialne. Telefon pełni rolę przewodnika!

Ambasadorem muzeum została Magdalena Cielecka. Pomysł i realizacja kampanii: Leo Burnett.

Kreacje:










Zobaczcie film z przebiegu akcji





Relacja z otwarcia galerii w TVN | 1:33

Zobaczcie również, jak w 2012 roku promują się Nowe Sukiennice
Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
www.facebook.com/nowesukiennice i www.youtube.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz