Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

czwartek, 24 lutego 2011

Jak dotrzeć z ofertą turystyczną do klubowiczów?

Dziś będzie reklama biura podróży. Nie jest to zwykły touroperator. TMF Travel organizuje tzw. party trips, czyli wyjazdy do imprezowych miast Europy. Ta reklama zaskakuje, niektórych może obraża. I dobrze, bo odbiorcami są kochający imprezy młodzi ludzie...

W kampanii ambientowej dla belgijskiego biura TMF Travel wykorzystano plakaty, które zawisły w pobliżu klubów i pubów. Jeden z nich przedstawia młodego uśmiechniętego chłopaka, zaś kolejne plakaty to ... sami widzicie :)

Żeby było nie tylko skutecznie, ale także zabawnie, plakaty z biustonoszami naklejono w taki sposób, aby uwydatnić to, na co nasz młody szukający dobrej zabawy target w wielu 16-24 lat z chęcią (z pewnością?) zwróci swoją uwagę! Całość dopełnia logo, zachęta do działania oraz strona tmftravel.be.


Pomysł i realizacja: agencja Duval Guillaume Antwerp, Belgia

Dowcipna akcja TMF Travel uczy nas, że nie ważne do kogo kierujemy nasz przekaz, zawsze należy wcześniej "wejść w buty" klientów i poznać ich zwyczaje i sposób bycia. Tylko wtedy zastosujemy język zrozumiały i akceptowany przez klientów. A stąd już niedaleka droga do przekonania naszej grupy docelowej do dokonania zakupu.

Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło: adsoftheworld.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz