Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
Idziesz do ulubionej kawiarni. Jak zwykle zamawiasz ulubione cappuccino i spokojnie czekasz na Twoją kawę. Właśnie ten moment portal Expedia.de postanowił wykorzystać w pomysłowej i przyciągającej uwagę akcji z 2008 roku…
Tą nietypową akcję przeprowadzono w Niemczech w sieci kawiarni Deli Star. Klienci, którzy zamówili cappuccino, otrzymali kawę z przekazem reklamowym widocznym na spienionym mleku. Dodatkowo pod filiżanką kawy umieszczono obrandowaną papierową podkładkę ze szczegółami oferty. Tej samej, którą klient przed momentem zobaczył w swoim cappuccino!
Dlaczego akcja Expedia.de została dobrze odebrana? Cappuccino to kawa rodem z Włoch, zaś przekaz nakłaniał do rezerwacji biletów lotniczych właśnie do tego kraju.
Powyższy przykład dowodzi, że w marketingu należy poszukiwać miejsc teoretycznie wolnych od reklam. Dzięki elementowi zaskoczenia przekaz reklamowy Twojej marki ma szansę na długo pozostać w pamięci odbiorców.
Pomysł i koordynacja akcji: agencja Serviceplan Munich.
Źródło: directdaily.blogspot.com
Touroperatorzy oraz linie lotnicze tego typu akcje mogą przeprowadzić w polskich kawiarniach. Można bazować nie tylko na kawie, ale także na deserach, lodach czy wyszukanych drinkach.
Wg mnie ciekawym pomysłem byłaby współpraca tanich linii lotniczych z barami mlecznymi i stołówkami studenckimi. Żywi się tam duża część studentów. A Ci latają dość dużo i zwykle po kosztach.
Pozdrawiam,
Mariusz Sadurski
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387
świetny pomysł z tym napisem na cappuccino!
Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /mariuszsadurski_pl/wp-includes/formatting.php on line 4387