Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

środa, 12 stycznia 2011

Poznaj Amerykę od drugiej strony!

Dziś będzie nietypowo. W 2008 roku ukazała się kontrowersyjna reklama niemieckiego portalu Queer-Travel.de, który kieruje ofertę turystyczną do osób kochających inaczej: gejów i lesbijek. Zapraszamy do Ameryki...

Przyznam, że na początku nie zwróciłem uwagi na tą reklamę. Ale po krótkiej chwili skojarzyłem, że ktoś zabawnie potraktował pomnik Mount Rushmore - jeden z symboli Stanów Zjednoczonych.

Przedstawiając prezydentów USA od drugiej strony, portal wymownie "puszcza oko" do grupy docelowej! Przekaz jest jasny i co ważne podany z humorem: hej, my naprawdę rozumiemy Wasze potrzeby (te turystyczne również)!

Jeśli miałbym ocenić w skali 1-10 wykorzystanie humoru w promocji, przyznaję 10. portalowi rodem z Berlina.



PS. Oto, jak naprawdę wygląda Mount Rushmore National Memorial


Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
www.ibelieveinadv.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz