Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

wtorek, 7 grudnia 2010

Zatrzymaj chwilę w regionie lubelskim!

W ostatnich latach coraz więcej polskich regionów i miast stara się zachęcić turystów do przyjazdu. Produkowane są lepsze i gorsze filmy promocyjne, które trafiają do telewizji i Internetu. Przedstawiam Wam reklamę "Lubelskie. Chwilo trwaj" z lipca 2010...

Dlaczego uważam ten film za jeden z lepszych przykładów? Na pewno nie dlatego, że pochodzę z Lublina. Ta reklama wyróżnia się niebanalnym i zarazem odważnym pomysłem.

Film Lubelszczyzny w swoim zamyśle to nie prosta zachęta do przyjazdu znana z reklam innych regionów. To coś w rodzaju zwiastuna (trailera) filmowego, w którym odpowiednio buduje się napięcie, natomiast zainteresowany i pełen emocji widz czeka w skupieniu na pozytywny koniec. Lubelskie - dobra robota!


Lubelskie. Chwilo trwaj

Zobacz ten film:


Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
www.lubelskie.pl

2 komentarze:

  1. Ostatnio byłem na spotkaniu dotyczącym promocji turystyki w naszej gminie.
    Nikt jednak nie potrafił mi odpowiedzieć jak działania, które były podejmowane wpłynęły na ilość gości,którzy przyjechali. To powinien być podstawowy wskaźnik, tym bardziej, że opłata klimatyczna jest pobierana i gmina ma te dane.

    Bartek Agroturystyka w Podgórzynie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za posta.

    Opłata klimatyczna to tylko jedna w dodatku ta statystyczna strona medalu. Ona mówi tylko tyle, że odwiedziło nas więcej lub mniej turystów.

    Warto, aby gmina i/lub gestorzy bazy noclegowej i agroturystycznej rozmawiali z turystami. Proszę im zadać proste pytanie: co skłoniło Panią / Pana do przyjazdu do naszej miejscowości? Jeśli usłyszysz odpowiedź typu: reklama, targi turystyczne, interenet, strona gminy, festiwal lub impreza kulturalna na terenie gminy - to znak, że promocja Twojej gminy zaczyna przynosić dobre skutki.

    OdpowiedzUsuń