Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

poniedziałek, 22 listopada 2010

Pomnik Szekspira jedzie na wakacje!

Londyn - jedno z najbardziej zabieganych miast Europy. Czy touroperator jest w stanie wyróżnić się w tłumie reklam i czymś zaskoczyć Londyńczyków? Okazuje się, że tak. Zobaczcie kampanię ambientową Virgin Holidays z 2007 roku!

Każdy z nas, szczególnie w pośpiechu, porusza się wyłącznie utartymi ścieżkami. Nie inaczej jest w Londynie. W kampanii wykorzystano czerwone walizki podróżne, które ustawiono przy wielu pomnikach znanych osobistości Wielkiej Brytanii. Pomniki te stoją w parkach, które cieszą się dużą popularnością.

Projektując kampanię, warto wykorzystać otaczające nas elementy, które na co dzień stanowią zwykłe tło. Jeśli możesz, wydobądź drugie dno i zmień charakter tych elementów. Efekt zaskoczenia to dobry pomysł na nietypową akcję reklamową.

Virgin Holidays | adsoftheworld.com

Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
http://adsoftheworld.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz