Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

piątek, 12 listopada 2010

Międzyzdroje czy Egipt, czyli jak zwiększyć zasięg kampanii?

Pierwszy polski przykład na moim blogu. Jest nim kontrowersyjna i szeroko komentowana w Internecie kampania touroperatora Ecco Holiday z lipca 2009 roku...

Reklama prezentuje dwie destynacje chętnie wybierane przez polskich turystów: Egipt i Międzyzdroje. Całość dopełniają wymowne zdjęcia, ikonki znane z prognozy pogody oraz ceny hoteli. Biuro podróży nie zawiodło się także na władzach Międzyzdrojów, które zażądały, czego można się było spodziewać, usunięcia nazwy miasta z reklamy. To wystarczyło, aby lawina w mediach ruszyła i skutecznie spotęgowała zasięg kampanii.

Trzeba przyznać, że świetnie dobrano również czas rozpoczęcia akcji. Polskie lato, w opinii wielu osób, nie gwarantuje dobrej pogody, zaś wczasy nad Morzem Bałtyckim są często dość dużym wydatkiem. Na plus zasługuje także odwaga wykorzystania polskiego kurortu w reklamie porównawczej.


Update: 20.06.2013
Neckermann również poszedł podobnym tropem w swojej internetowej kreacji:


Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
szczecin.gazeta.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz