Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

czwartek, 16 grudnia 2010

Europcar zaskoczył widzów w kinie!

Po raz pierwszy na moim blogu prezentuję reklamę firmy rent-a-car. W 2010 roku Europcar przeprowadził akcję ambientową w niemieckich kinach, za którą otrzymał drugą nagrodę w konkursie Epica. Po prostu to zobaczcie…

Zwykle przed seansem filmowym oglądamy w kinie mniej lub bardziej interesujące reklamy. Trudno jest się wyróżnić. Ale czy kiedykolwiek oglądaliście na ekranie kinowym Was samych? Domyślam się, że nie. Właśnie ten efekt zaskoczenia wykorzystał Europcar w reklamie, w której komunikowano promocyjne ceny za wynajem minibusa (np. podczas wakacji).

Za sprawą ukrytej kamery widzowie seansu zobaczyli nie tylko reklamę Europcar, ale również samych siebie w tejże reklamie, a dokładniej w tylnym lusterku samochodu. Wydaje się niemożliwe, a jednak!

Dla wzmocnienia przekazu reklamowego na odwrocie biletu znajdował się kupon, dający 10% zniżki na wynajem minibusa.

Przykład Europcar pokazuje, że warto i należy szukać innowacji w różnego rodzaju kanałach dotarcia do odbiorców.

Zobaczcie to na własne oczy!



Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
adsoftheworld.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz