Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

czwartek, 2 grudnia 2010

Deszczowa kampania holenderskiego biura podróży

Kiedy pada deszcz, wiele osób chciałoby się przenieść w słoneczne miejsce. Tym tropem poszło D-reizen Travel Agency z Holandii. W efekcie powstała zaskakująca akcja, która trwała wyłącznie podczas deszczu...

Pierwsze krople deszczu spadają na chodnik i uwidacznia się hasło: "Czy Ty również tęsknisz za słońcem?". Przekaz zanika w momencie, gdy słońce ponownie zaświeci mocniej. To zjawisko lepiej zobrazuje poniższy film.

W kampanii ambientowej wykorzystano 1000 lokacji w pobliżu 175 biur D-reizen.

Warto zauważyć, że reklama wykorzystuje potencjał tego nośnika! Nie tylko świetnie dociera i zaskakuje zmoczonych deszczem odbiorców, ale również nie jest tak agresywna jak na przykład billboardy.

D-reizen Travel Agency | adsoftheworld.com


Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
www.raincampaign.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz