Witaj na blogu MARIUSZSADURSKI.PL! Poznaj inspirujące przykłady najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, które przedstawia ekspert Mariusz Sadurski.

niedziela, 12 grudnia 2010

Bileciki od PKP Express InterCity!

Przykład kampanii reklamowej z listopada 2010 roku. PKP Express InterCity, nasz narodowy przewoźnik, w zabawny sposób promuje bilety pod hasłem "Podróże pierwsza klasa"...

W kampanii wykorzystano następujące hasła:
- "Manicure, spa, prêt-à-porter, salsa, bileciki" (pierwsza klasa, odbiorcy: głównie panie)
- "Indeksy, fuzje, akcje, bileciki, notowania" (business class, odbiorcy: głównie panowie).

Od razu przychodzi mi do głowy najczęściej słyszana w każdym pociągu prośba kontrolera "Bileciki do kontroli". Na mojej twarzy pojawia się wtedy uśmiech. Ciekawa gra słów i szczypta humoru!

Podróże pierwsza klasa




Podróże Business Class


Zostań fanem bloga na Facebooku!
Źródło:
www.intercity.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz